מזל טוב שהפך למזל סוב

מזל טוב: הבלוג חוגג יום הולדת שנה

בימים אלו נורמות חברתיות מובילות אותנו לכתוב כמעט כל בוקר איזה "מזל טוב" סתמי על קיר של חבר פייסבוק כזה או אחר. גם ריבוי החתונות והאירועים המשפחתיים שהישראלי הממוצע מוזמן והולך אליהם פוגע ביכולת שלנו (לפחות שלי) להתרגש יותר מדי מציון של רגעים שמחים אלו.

בגלל כל אלו אני לא מצפה שתתרגשו מהחגיגה הפרטית שלי – יום הולדת שנה לבלוג. האמת שזאת הייתה תקופה עמוסה באירועים, חשובים יותר (יום הולדת לצדיקה, יום נישואים), חשובים פחות (השלמתי שנה שלמה ללא עבודה) ולא חשובים כלל (עברה שנה מאז גילחתי לחלוטין את הזקן), כך שאפילו אני מתקשה להתרגש באמת.

כשהכל התחיל, כמו תמיד במין חיפזון של עשייה ובלי הרבה תכנון ומחשבה, לא הייתי משוכנע כמה כל העניין הזה של הבלוג יחזיק. בדיעבד אני מבין שטעיתי, ובגדול, כי הבלוג הפך לחלק קבוע וגדול מהחיים שלי, חלק ממני ומאיך שאני ואנשים אחרים מסתכלים עליי. פעם הייתי סתם פולק, אחרי זה פולק שרץ מרתונים ועכשיו אני פולק שרץ מרתונים ויש לו בלוג בישול.

נורא רציתי להכין עוגת יום הולדת מפסטה, או לפחות בצורה של פסטה, אבל כולם יודעים שאפייה וקינוחים זה בכלל התחום של הצדיקה ועדיף שאשמור ממנו מרחק. אז במקום מתכון אסתפק בלהגיד "תודה שבאתם" ו"זה באמת חשוב לי שזה בא ממכם" לכל מי שביקר פה בשנה החולפת, השקיע מזמנו לקרוא את הגיגי ולבשל את המתכונים שפרסמתי (מוזמנים לשלוח תמונות לדף הפייסבוק).

עדכונים חמים מהתנור ועוד הפתעות בדף הפייסבוק שלי – עשו לייק!

12 מחשבות על “מזל טוב: הבלוג חוגג יום הולדת שנה

  1. אולגה

    הי, בלוגולדת שמח! אגב, הבייביז שלנו הם בני אותו גיל 🙂
    מאחלת עוד הרבה אירועים משמחים בדרגות חשיבות שונות ומלא פוסטים טעימים!

    אהבתי

  2. ימיק

    מזל טוב איש, מזל טוב בלוג!!
    עם כל ריבוי איחולי האינסטנט-רשת משמח אותי לחשוב שבמשך שנה קיים בלוג שמשמח אנשים וגם את הבטן שלהם.
    תמשיך לכתוב, ותמשיך לשמור על אופטימיות:)

    אהבתי

  3. תמי

    שנה אה? מבחינתי זה לגמרי דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. במקסימום זכיתי לאיזה שארית של משהו…אבל מגיע לך מזלט בכל מקרה. מרגישים שאתה נהנה וזה מה שהופך את כל הסיפור למוצלח מאוד! נשיקות

    אהבתי

כתיבת תגובה